ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (3ΜΗΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ)
Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ: να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.
Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!
Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!
Για τo Κατάστημα στην Λάρισα, αναζητούμε:
Υπάλληλο Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών 4ωρης Απασχόλησης (3 μήνες)
(CR_LARS_01/225)
Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:
• Παρέχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη
• Συμβάλλεις ενεργά για ένα ευπρεπές, ασφαλές και καθαρό (σαν καινούργιο) περιβάλλον σύμφωνα με την εικόνα και τους κανόνες της ΙΚΕΑ
• Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών
• Συμμετέχεις σε όλες τις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας και προωθείς την κάρτα ΙΚΕΑ family
• Ενημερώνεις τον προϊστάμενό σου για τα θέματα που προκύπτουν με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του καταστήματος
• Βοηθάς και υποστηρίζεις τους συναδέλφους εντός ή και εκτός του τμήματος όποτε κρίνεται απαραίτητο με θετικό τρόπο, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ομαδικότητας και της συνεργασίας
• Υποστηρίζεις τη λειτουργία του τομέα, όποτε κρίνεται απαραίτητο
Απαραίτητα Προσόντα:
• Απολυτήριο Λυκείου
• Καλή Γνώση Η/Υ (MS Office)
• Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Εστίαση στον πελάτη
• Δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού πελατών
• Ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα να δουλεύεις υπό πίεση
Επιθυμητά Προσόντα:
• Εμπειρία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Εμπειρία στο CRM
• Εμπειρία στα ταμεία
• Καλή Γνώση Navision/ LS Retail
Εμείς προσφέρουμε:
Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.
Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.
Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς» 1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).