IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
CUSTOMER SERVICE
Χώρα
Ελλάδα
Πόλη
ATHENS (Centre)
Σχέση Απασχόλησης
ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Σύμβαση Εργασίας
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
ACS_CR_2024

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας. 

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε . Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

 

Για το ΙΚΕΑ στο Αιγάλεωαναζητούμε: Υπάλληλος Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

 

Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατώνοι κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:

  • Παρέχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη
  • Συμβάλλεις ενεργά, για ένα ευπρεπές, ασφαλές και καθαρό (σαν καινούργιο) περιβάλλον σύμφωνα με την εικόνα και τους κανόνες της ΙΚΕΑ
  • Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών
  • Συμμετέχεις σε όλες τις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας και προωθείς την κάρτα ΙΚΕΑ family
  • Βοηθάς και υποστηρίζεις τους συναδέλφους εντός ή και εκτός του τμήματος όποτε κρίνεται απαραίτητο με θετικό τρόπο, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ομαδικότητας και της συνεργασίας

 

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Προσαρμοστικότητα/Ευελιξία
  • Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
  • Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
  • Προγραμματισμός και Οργάνωση
  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Γνώση Η/Υ (Microsoft Office)
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας

 

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών

 

Εάν εσύ:

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά;

Εμείς προσφέρουμε:

Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

 

Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς» στον Πειραιά και στο εμπορικό κατάστημα ''The Mall Athens'', 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).

 

Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα στο  https://careers.fourlis.gr/requisitions .