IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Χώρα
Ελλάδα
Πόλη
ΠΑΤΡΑ
Σχέση Απασχόλησης
ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Σύμβαση Εργασίας
ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
CRCOW_PAT_08/24

Υπάλληλος Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Μερικής Απασχόλησης)

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.  

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Για τo νέο μας Κατάστημα στην Πάτρα ,  αναζητούμε:


                                         Υπάλληλος Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Μερικής  Απασχόλησης)
                                                                            (CRCOW_PAT_08/24)


Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Team Leader), οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι:
•    Παρέχεις σωστές πληροφορίες στους πελάτες και εξασφαλίζεις την καλύτερη δυνατή λύση που συνδυάζει προϊόντα και υπηρεσίες που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών
•    Κατανοείς τους κωδικούς αιτιολόγησης (reason codes) που εφαρμόζονται είτε κατά τις Επιστροφές/αλλαγές, και αναγνωρίζεις πότε είναι ανάγκη να εφαρμοστεί έκπτωση στην τιμή μίας υπηρεσίας που αγοράζει ένας πελάτης
•    Γνωρίζεις τις προσφερόμενες υπηρεσίες IKEA (Service products), τις διαφοροποιήσεις ανά ζώνη και τις εξαιρέσεις που ισχύουν
•    Βοηθάς και υποστηρίζεις τους συναδέλφους εντός ή και εκτός του τμήματος όποτε κρίνεται απαραίτητο με θετικό τρόπο, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ομαδικότητας και της συνεργασίας
•    Υποστηρίζεις τη λειτουργία του τομέα, όποτε κρίνεται απαραίτητο


Απαραίτητα Προσόντα: 
•    Απολυτήριο Λυκείου
•    Καλή Γνώση Η/Υ(MS Office / Navision / LS Retail)
•    Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
•    Εστίαση στον πελάτη
•    Δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού πελατών
•    Ομαδικό πνεύμα
•    Ικανότητα να δουλεύεις υπό πίεση


Επιθυμητά Προσόντα:
•    Εμπειρία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
•    Εμπειρία στα ταμεία
•    Εμπειρία στo CRM


Εμείς προσφέρουμε:
Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές. 
 
Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς»  1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).