Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ: να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.
Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!
Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!
Για τo νέο μας Κατάστημα στην Πάτρα , αναζητούμε:
Υπάλληλος Τμήματος Επιδιορθώσεων(Μερικής Απασχόλησης)
(REC_PAT_06/24)
Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Τμήματος Αποθήκης, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι:
• Ελέγχεις και ενεργείς ώστε να υπάρχει σε κάθε περίπτωση η σωστά μειωμένη τιμή και ότι το ταμπελάκι τιμής είναι τοποθετημένο στα προϊόντα έχοντας όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες
• Παραλαμβάνεις και ελέγχεις τα προϊόντα που καταλήγουν στο τμήμα Επιδιορθώσεων (διακόσμηση, επιστροφές και αλλαγές, προϊόντα με φθορά και ποιοτικό ελάττωμα), διασφαλίζοντας τη σωστή φυσική και συστημική παραλαβή τους
• Παρέχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη (εσωτερικούς και εξωτερικούς) σύμφωνα με τις οδηγίες ενεργητικής πώλησης.
• Συμβάλλεις ενεργά, για ένα ευπρεπές, ασφαλές και καθαρό (σαν καινούριο) περιβάλλον σύμφωνα με την εικόνα και τους κανόνες της ΙΚΕΑ
• Εξασφαλίζεις ότι οι χώροι του τμήματος είναι πάντα καθαροί, τακτοποιημένοι, καλά συντηρημένοι και εφοδιασμένοι με ό,τι είναι απαραίτητο
• Φροντίζεις ώστε όλα τα προϊόντα που χρειάζονται συναρμολόγηση για την έκθεση να είναι έτοιμα στον προκαθορισμένο χρόνο
• Χειρίζεσαι το σύστημα διαχείρισης υποθέσεων ποιότητας προϊόντων
• Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών με προσωπική δέσμευση, υπευθυνότητα και στα προκαθορισμένα χρονικά όρια.
Απαραίτητα Προσόντα:
• Απολυτήριο Λυκείου
• Καλή γνώση Αγγλικών
• Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (MS Office)
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
• Καλή οργάνωση και σωστές προτεραιότητές
• Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
Επιθυμητά Προσόντα:
• Γνώση Navision
• Ικανότητα και εμπειρία στη συναρμολόγηση
Εμείς προσφέρουμε:
Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.
Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.
Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς» 1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).