IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
LOGISTICS
Χώρα
Ελλάδα
Πόλη
ΑΘΗΝΑ (Ανατολικά)
Σχέση Απασχόλησης
FULL TIME
Σύμβαση Εργασίας
SHORT TERM
Κωδικός Θέσης
AESPICKER_0424

Υπάλληλος Αποθήκης (Picker)

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας. 

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε τη μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας και προσπαθούμε καθημερινά να είμαστε ιδιαίτερα αποδοτικοί. Παράλληλα όμως με την προσπάθεια για υψηλή απόδοση διασκεδάζουμε και βιώνουμε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην εργασία μας.

Όταν δουλεύεις μαζί μας, θα απολαμβάνεις τη συνεργασία με μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Θα είσαι μέρος μιας ανοιχτής κουλτούρας ενσωμάτωσης όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου. Στην ΙΚΕΑ κάνουμε πάντοτε τη δουλειά μας γνωρίζοντας ότι μπορούν να επιτευχθούν σπουδαία πράγματα όταν πολλοί άνθρωποι εργάζονται μαζί. 

Για το κατάστημα μας στο Αεροδρόμιο, αναζητούμε:

Υπάλληλο Αποθήκης (Picking Services) Πλήρους Απασχόληση  

(κωδ.: AESPICKER_0424)

Αναφερόμενος/η στον Warehouse Team Leader , οι κύριες αρμοδιότητές σ o υ είναι:

  • Φροντίζεις για την έγκαιρη και ακριβής συλλογή προϊόντων και εμπορευμάτων & την συσκευασία τους   για όλους τους πελάτες (B2B, Ecommerce, PuP, Marketing κλπ.)
  • Φροντίζεις για τη σωστή αναπλήρωση των προϊόντων - σε συνεργασία με το τμήμα της αποθήκης- ώστε να εξασφαλίζεται το ιδανικό επίπεδο αποθέματος για τους πελάτες και να αποφεύγονται καταστάσεις out of stock
  • Ακολουθείς το αριθμητικό σύστημα της αποθήκης (Picking, παλετοθέσεις), το χώρο προσωρινής εναπόθεσης διαφορετικών προϊόντων (staging areas), τον τρόπο παραλαβής παλετών και αποθήκευσης στα picking locations και στις παλετοθέσεις, το σύστημα (NAVISION) όπως και όλες τις διαδικασίες εκκένωσης κτιρίου
  • Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών
  • Εξυπηρετείς άριστα τον πελάτη σε κάθε περίπτωση
  • Ακολουθείς αυστηρά τις βασικές αρχές ασφάλειας και Υγιεινής (χειρισμός εξοπλισμού, κτλ.)

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
  • Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
  • Καλές διαπροσωπικές σχέσεις
  • Αναλυτική σκέψη και οργανωτικές ικανότητες
  • Απολυτήριο λυκείου
  • Καλή γνώση Η/Υ ( Excel )
  • Καλή γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ
  • Γνώση Navision

Εάν εσύ:

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά ;

Τι προσφέρουμε:

Προσφέρουμε  τη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης.

Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 422 καταστήματα σε 48 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς» στον Πειραιά & στο The Mall Athens, 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο , Aλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).

Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το βιογραφικό σου σημείωμα συμπληρώνοντας την συμπληρώνοντας την on-line αίτηση στο  https://careers.fourlis.gr/requisitions  .