IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
CUSTOMER SERVICE
Χώρα
Ελλάδα
Πόλη
ΑΘΗΝΑ (Ανατολικά)
Σχέση Απασχόλησης
ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Σύμβαση Εργασίας
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
AES CR_PT4_0423

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών - Μερική Απασχόληση (Αεροδρόμιο)

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.  

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!


Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Για το Κατάστημά μας στο Αεροδρόμιο, αναζητούμε:


Υπάλληλο Επιστροφών & Αλλαγών (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών) - Μερικής Απασχόλησης (4ωρο)

(κωδ.: AES CR_PT4_0423)

Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Relations Team Leader), οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:
•    Παρέχεις άριστη εξυπηρέτηση στον πελάτη 
•    Συμβάλλεις ενεργά, για ένα ευπρεπές, ασφαλές και καθαρό (σαν καινούργιο) περιβάλλον σύμφωνα με την εικόνα και τους κανόνες της ΙΚΕΑ
•    Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών 
•    Συμμετέχεις σε όλες τις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας και προωθείς την κάρτα ΙΚΕΑ family
•    Διασφαλίζεις ότι το ταμείο στο οποίο εργάζεσαι παραμένει τακτοποιημένο και λειτουργικό καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου
•    Υποστηρίζεις τη λειτουργία του τομέα, όποτε κρίνεται απαραίτητο

Απαραίτητα Προσόντα:
•    Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
•    Προσαρμοστικότητα/Ευελιξία
•    Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
•    Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία 
•    Καλές διαπροσωπικές σχέσεις
•    Απόφοιτος Λυκείου
•    Γνώση Η/Υ (Microsoft Office)
•    Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας 


Επιθυμητά Προσόντα:
•    Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ, θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
•    Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών

Εμείς προσφέρουμε:
Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση, καλυψη εξόδων μετακίνησης μέσω διοδίων ή μέσω χρήσης κάρτας μετακίνησης για τα ΜΜΜ και  επιπρόσθετες παροχές.

 
Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.


Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς»  1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).