IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
CUSTOMER SERVICE
Χώρα
Ελλάδα
Πόλη
ATHENS (Centre)
Σχέση Απασχόλησης
PART TIME
Σύμβαση Εργασίας
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
SOECOM_0223

Υπάλληλος E-Commerce Customer Service

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας. 

  Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

  Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά;   Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

 Για τα γραφεία μας στο Αιγάλεω αναζητούμε Υπάλληλο E-Commerce Customer Service (Μερικής Απασχόλησης 6ωρος/η)

                                                                                                            ( SOECOM_0223)

    Αναφερόμενος/η στον/ην προϊστάμενο/η του  E-Commerce Customer Service, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι:

  • Διαχειρίζεσαι άψογα τα παράπονα των πελατών, δίνεις σαφείς οδηγίες, προτείνεις δραστηριότητες που κερδίζουν τον πελάτη
  • Ελέγχεις το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος, απαντάς στα ερωτήματα των πελατών και επιλύεις τις υποθέσεις τους, ενημερώνοντας ταυτόχρονα τη βάση δεδομένων του συστήματος CRM
  • Παρακολουθείς το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τους εξωτερικούς συνεργάτες (Μεταφορικές εταιρείες και Συναρμολόγηση) σε σχέση με τις απαιτήσεις και προδιαγραφές της εταιρείας
  • Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών

Απαραίτητα Προσόντα :

  •   Ανάλογη εργασιακή εμπειρία 1 έτους σε εξυπηρέτηση πελάτη
  •   Απολυτήριο Λυκείου
  •   Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  •   Καλή γνώση Η/Υ (με έμφαση στο Excel)
  •  Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη
  •  Αποτελεσματικότητα, προγραμματισμός & οργάνωση
  •  Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων
  •   Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία

  Επιθυμητά Προσόντα:

  •   Επιθυμητό πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  •   Επιπλέον ξένες γλώσσες
  •   Γνώση Navision

  Εμείς προσφέρουμε:

Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

  Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

  Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς»  1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).