IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
HUMAN RESOURCES
Χώρα
Ελλάδα
Πόλη
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Ανατολικά)
Σχέση Απασχόλησης
FULL TIME
Σύμβαση Εργασίας
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
285

Store HR Generalist

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.

 Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

 

Για το κατάστημα IKEA στη Θεσσαλονίκη αναζητούμε:

Store HR Generalist ( κωδ . θέσης : ACSHR  _171122)

 

Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο του Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:

• Διασφαλίζεις την εφαρμογή των διαδικασιών του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών

• Χειρίζεσαι τις πλατφόρμες και τα εργαλεία του HR , όπως της ωρομέτρησης, συλλέγοντας πληροφορίες και εξασφαλίζοντας την ορθότητα των στοιχείων μισθοδοσίας

• Προετοιμάζεις τα HR KPIs reports , συμπεριλαμβανομένου του Staff Cost report

• Διασφαλίζεις την ορθότητα των στοιχείων μισθοδοσίας και συντονίζεις όλες τις ενέργειες μισθοδοσίας που αφορούν το κατάστημα

• Συμμετέχεις ενεργά στην διαδικασία στελέχωσης προσωπικού

• Προετοιμάζεις, οργανώνεις και συνδράμεις στο ετήσιο πλάνο εκπαίδευσης προσωπικού

• Παρέχεις υποστήριξη και εξυπηρετείς τους εσωτερικούς πελάτες, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τις εσωτερικές πολιτικές και τις νομικές υποχρεώσεις

• Υποστηρίζεις την διοικητική ομάδα σε θέματα διαχείρισης ομάδας, αξιολόγηση απόδοσης και πειθαρχικές διαδικασίες

• Αναλαμβάνεις εργασίες που ο Υπεύθυνος Ανθρώπινου Δυναμικού ορίζει με στόχο την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος εντός συμφωνημένων προθεσμιών και τα ποιοτικά πρότυπα

Απαραίτητα Προσόντα :

• Πτυχίο Πανεπιστημίου, κατά προτίμηση στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού

• 1-2 έτη προϋπηρεσία σε τμήμα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού

• Γνώση διαδικασιών HR (πχ Εργάνη)

• Γνώση εργατικής νομοθεσίας

• Πολύ καλή γνώση της A γγλικής γλώσσας

• Πολύ καλή χρήση του MS Office (ειδικά το Excel )

• Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες

• Αναλυτική ικανότητα

• Πολύ καλές δεξιότητες σχεδιασμού, οργάνωσης και παρακολούθησης αποτελέσματος

• Ομαδικό πνεύμα

• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και αυστηρές προθεσμίες

• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους

 

Επιθυμητά Προσόντα :

• Γνώση HRMS & SAP

  Εμείς προσφέρουμε:

T η δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

 Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου. Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα  «νέας γενιάς»  1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).