IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
CUSTOMER SERVICE
Χώρα
Greece
Πόλη
ATTICA (East)
Σχέση Απασχόλησης
PART TIME
Σύμβαση Εργασίας
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
AESCRCOW_0722

Service Desk and Exchanges & Returns coworker

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας. 

 Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε . Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

 Για τo καταστημα μας στο Αεροδρόμιο, αναζητούμε:

 

«Εργαζόμενος Service Desk & Τμήματος Επιστροφών/Αλλαγών»

(6ωρη Απασχόληση)

AESCRCOW_0722

  Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Team Leader), οι

κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:

 

  • Ελέγχεις κάθε παραγγελία ποσοτικά και ποιοτικά και την παραδίδεις στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία
  • Παρέχεις σωστές πληροφορίες στους πελάτες και εξασφαλίζεις την καλύτερη δυνατή λύση που συνδυάζει προϊόντα και υπηρεσίες που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών
  • Έχεις βαθιά γνώση του επίσημου τιμοκαταλόγου υπηρεσιών που ισχύει για τους πελάτες και του αντίστοιχου εκπτωτικού τιμοκαταλόγου που ισχύει για την ΙΚΕΑ στις υπηρεσίες
  • Κατανοείς τους κωδικούς αιτιολόγησης (reason codes) που εφαρμόζονται είτε κατά τις Επιστροφές/αλλαγές, και αναγνωρίζεις πότε είναι ανάγκη να εφαρμοστεί έκπτωση στην τιμή μίας υπηρεσίας που αγοράζει ένας πελάτης
  • Γνωρίζεις τις προσφερόμενες υπηρεσίες IKEA (Service products), τις διαφοροποιήσεις ανά ζώνη και τις εξαιρέσεις που ισχύουν
  • Είσαι σε θέση να εκδώσεις ένα έντυπο παραγγελίας (IKEA Sales order) μόνο με υπηρεσίες και αντίστοιχα ένα έντυπο παραγγελίας με προϊόντα και υπηρεσίες ή με προϊόντα μόνο, και να διακρίνεις τη διαφορά

 

Απαραίτητα προσόντα:

  • Εστίαση στον πελάτη
  • Δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού πελατών
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ικανότητα να δουλεύεις υπό πίεση
  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Καλή Γνώση Η / Υ (MS Office / Navision / LS Retail)
  • Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας

 

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Εμπειρία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Εμπειρία στα ταμεία
  • Εμπειρία στ o CRM

 

Εάν εσύ:

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά;

 

Εμείς προσφέρουμε:

Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

 

Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

 

Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς» στον Πειραιά & στο Μαρούσι The Mall ,  1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).

 

Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα  μέχρι τις  30/11/2022 στο https://careers.fourlis.gr/requisitions.