IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
LOGISTICS
Χώρα
Greece
Πόλη
ATHENS (East)
Σχέση Απασχόλησης
ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Σύμβαση Εργασίας
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
AESWHFT_0722

Recovery Coworker (FT)

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας. 

 

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε . Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

 

         Για τ o κατάστημά μας στο Αεροδρόμιο, αναζητούμε :

      

Recovery Coworker (FT)

  Πλήρης Απασχόληση

 (κωδ.: AESWHFT _0722)

 

Αναφερόμενος/η στον Recovery Team Leader (συνημμένο το οργανόγραμμα), οι κύριες αρμοδιότητές σoυ είναι :

 

  • Ελέγχεις και ενεργείς ώστε να υπάρχει σε κάθε περίπτωση η σωστά μειωμένη τιμή και ότι το ταμπελάκι τιμής είναι τοποθετημένο στα προϊόντα έχοντας όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες
  • Παραλαμβάνεις και ελέγχεις τα προϊόντα που καταλήγουν στο τμήμα Επιδιορθώσεων (διακόσμηση, επιστροφές και αλλαγές, προϊόντα με φθορά και ποιοτικό ελάττωμα), διασφαλίζοντας τη σωστή φυσική και συστημική παραλαβή τους
  • Παρέχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη (εσωτερικούς και εξωτερικούς) σύμφωνα με τις οδηγίες ενεργητικής πώλησης.
  • Συμβάλλεις ενεργά, για ένα ευπρεπές, ασφαλές και καθαρό (σαν καινούριο) περιβάλλον σύμφωνα με την εικόνα και τους κανόνες της ΙΚΕΑ
  • Εξασφαλίζεις ότι οι χώροι του τμήματος είναι πάντα καθαροί, τακτοποιημένοι, καλά συντηρημένοι και εφοδιασμένοι με ό,τι είναι απαραίτητο
  • Φροντίζεις ώστε όλα τα προϊόντα που χρειάζονται συναρμολόγηση για την έκθεση να είναι έτοιμα στον προκαθορισμένο χρόνο
  • Χειρίζεσαι το σύστημα διαχείρισης υποθέσεων ποιότητας προϊόντων
  • Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών με προσωπική δέσμευση, υπευθυνότητα και στα προκαθορισμένα χρονικά όρια.

 

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
  • Καλή οργάνωση και σωστές προτεραιότητες
  • Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Τελευταία Αξιολόγηση Απόδοσης τουλάχιστον σε επίπεδο «Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες»

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Γνώση Η / Υ (Navision, Excel)
  • Ικανότητα και εμπειρία στη συναρμολόγηση

 

Εάν εσύ:

Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά;

 

Εμείς προσφέρουμε:

T η δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

 

Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

 

Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 1 κατάστημα «νέας γενιάς» στον Πειραιά, 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).

 

Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα  μέχρι τις   05/08/2022 στο https :// careers . fourlis . gr / login .