IKEA logo
Εταιρεία
IKEA
Τομέας Απασχόλησης
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
Χώρα
Ελλάδα
Πόλη
ΑΘΗΝΑ (Δυτικά)
Σχέση Απασχόλησης
ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Σύμβαση Εργασίας
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Κωδικός Θέσης
SO_IFB0921

Υπάλληλο διαχείρισης Λειτουργικού συστήματος για το τμήμα Food & Beverages

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.  

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε . Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!


   Για τα Κεντρικά μας γραφεία στο Αιγάλεω, αναζητούμε:

Υπάλληλο διαχείρισης Λειτουργικού συστήματος για το τμήμα Food & Beverages
 Πλήρους απασχόλησης  - Αορίστου χρόνου

Αναφερόμενος/η στον IKEA Food & Beverages Manager, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:

    Καλύπτεις τους στόχους εξυπηρέτησης πελατών που ορίζονται από τον IKEA Food & Beverages Manager 
    Εκτελείς όλες τις διαχειριστικές εργασίες του τμήματος , σχετικά με την υποστήριξη του λειτουργικού συστήματος των τριών (3) χωρών (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία) , αναφορικά με προϊόντα που ανήκουν στο τμήμα Food & Beverages (π.χ. εισαγωγή κωδικών, δημιουργία νέων προϊόντων, αλλαγές τιμών, ενεργοποίηση προσφορών, ενημέρωση των συνταγών).
    Εκτελείς όλες τις διαχειριστικές εργασίες του τμήματος σχετικά με την υποστήριξη του συστήματος ταμείου αυτόματης πώλησης του Bistro (Digital kiosk) των τριών (3) χωρών (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία) 
    Διατηρείς τo υπάρχον λειτουργικό σύστημα μηχανογράφησης ενημερωμένο, ώστε να διασφαλίζεται η ακρίβεια των δεδομένων και η έγκυρη εξαγωγή αναφορών
    Υποστηρίζεις το τμήμα Food & Beverages των κεντρικών γραφείων παρέχοντας πληροφορίες μέσω τακτικών ή και έκτακτων αναφορών (συγκριτικές πωλήσεις μεταξύ καταστημάτων κλπ)
    Εκτελείς όλες τις διαχειριστικές εργασίες του τμήματος σχετικά με την υποστήριξη του συστήματος καταγραφής καταστροφών τροφίμων των τριών (3) χωρών ευθύνης (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία)
    Υποστηρίζεις την παρακολούθηση των στοιχείων της κατάστασης λογαριασμού αποτελεσμάτων χρήσεως που σχετίζονται με τους τομείς ευθύνης 
    Υποστηρίζεις καθημερινά τα αιτήματα των καταστημάτων που σχετίζονται με την ορθή εμπορική λειτουργία των συστημάτων τους

Απαραίτητα Προσόντα:
•    Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
•    Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
•    Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία 
•    Καλές διαπροσωπικές σχέσεις
•    Ευελιξία και προσαρμοστικότητα στην αλλαγή 
•    Αναλυτική σκέψη , ευχέρεια στη σύνθεση δεδομένων και οργανωτικές ικανότητες
•    Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office)
•    Πολύ καλή γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας (προφορικός και γραπτός λόγος)
•    Απολυτήριο Λυκείου


Επιθυμητά Προσόντα:
•    Εμπειρία διαχείρισης συστημάτων ERP (ιδανικά Microsoft Navision) 
•    Τουλάχιστον 1 έτος προϋπηρεσία σε τμήμα logistics ή παρόμοια θέση μηχανογράφησης
•    Εμπειρία απογραφών ειδών καταστημάτων 
•    Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ


Εάν εσύ:
Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; 

Εμείς προσφέρουμε:
Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές. 
 
Η ΙΚΕA είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα) καθώς και 1 κατάστημα «νέας γενιάς» στον Πειραιά, 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 2 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα). Επίσης λειτουργούν 8 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).


Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα  μέχρι τις  30/09/2021 στο  https://careers.fourlis.gr/login