ελ
IKEA LOGO
Brand / Company
IKEA
Job Title
Βοηθός Υπεύθυνου Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
Department
CUSTOMER SERVICE
Job Code
CR_1ST_NIC_25
Country
Cyprus
Area
Nicosia

Γίνε μέλος της ΙΚΕΑ ως Βοηθός Υπεύθυνου Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών!

 

Ποιοι Είμαστε

Στην ΙΚΕΑ, έχουμε έναν κοινό στόχο: να δημιουργούμε μια καλύτερη καθημερινότητα για τους πολλούς ανθρώπους. Δημιουργούμε έξυπνες και προσιτές λύσεις για κάθε σπίτι, συνδυάζοντας λειτουργικότητα, σχεδιασμό και ποιότητα. Ως μέλος της οικογένειας ΙΚΕΑ, αναπτυσσόμαστε συνεχώς, καινοτομούμε και αναζητούμε ταλαντούχους ανθρώπους να γίνουν μέρος της ομάδας μας.

 

Γιατί να Επιλέξεις την ΙΚΕΑ

Στην ΙΚΕΑ, μοιραζόμαστε κοινές αξίες και μια μοναδική εταιρική κουλτούρα. Εργαζόμαστε με αφοσίωση και προσήλωση στην ποιότητα, διατηρώντας πάντα μία ανθρώπινη προσέγγιση. Δημιουργούμε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον, εστιάζοντας στη βελτίωση της καθημερινότητας των πελατών, των συναδέλφων και της κοινωνίας.

 

Καθήκοντά:

Αναφερόμενος/η στον/στη Customer Service Team Leader του Τμήματος Customer Relations, θα έχεις την ευθύνη για:

  • Παρέχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη στην περιοχή ευθύνης σου
  • Αξιολογείς το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης και των υπηρεσιών από τους εξωτερικούς συνεργάτες
  • Εφαρμόζεις / Επιβλέπεις / Βεβαιώνεις ότι  όλες οι διαδικασίες και οι ρουτίνες του τμήματος εκτελούνται βάσει των εταιρικών οδηγιών (εταιρικές, νομικές, ασφάλειας, κ.α.)
  • Αναπτύσσεις και διατηρείς μία κινητοποιημένη ομάδα ικανή να φέρει εις πέρας τους επιθυμητούς / συμφωνημένους στόχους
  • Εφαρμόζεις όλες τις συμφωνημένες ενέργειες για τη βελτίωση των δεικτών Brand Capital, και της έρευνας ικανοποίησης πελατών και εργαζομένων
  • Υποστηρίζεις τον Customer Service Team Leader στις καθημερινές λειτουργίες της ομάδας

 

Προσόντα:

  • Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη
  • Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων
  • Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
  • Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (ικανότητα σε γραπτό και προφορικό λόγο)
  • Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Microsoft Word & Excel)
  • Προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Γνώση CRM & Navision
  • Επιπλέον ξένες γλώσσες

 

Τι Προσφέρουμε

Στην ΙΚΕΑ, πιστεύουμε στη δύναμη των ανθρώπων και δημιουργούμε ένα περιβάλλον, όπου όλοι μπορούν να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν μαζί μας.

💰 Ανταγωνιστικό Πακέτο Αποδοχών: 13ο μισθό & Χρονιαίο μπόνους βάση την επίτευξη στόχων

🩺 Υγεία & Ευεξία: Ομαδικό πρόγραμμα ασφάλισης ζωής & ιατρικής κάλυψης.

💼 Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα (Ταμείο Προνοίας): Συνεισφορά για την εξασφάλιση του μέλλοντος.
💻 Ανάπτυξη Υπαλλήλων: 40+ ώρες ετήσιας εκπαίδευσης για συνεχή εξέλιξη.
🚀 Ευκαιρίες Καριέρας: 8/10 θέσεις εργασίας καλύπτονται εσωτερικά.
🛍️ Εκπτώσεις: Προνομιακές τιμές σε προϊόντα ΙΚΕΑ & άλλα brands του Ομίλου Fourlis.

🍽️ Εστιατόριο Εργαζομένων: Παροχή γευμάτων σε προνομιακές τιμές.
🌍 Συμπεριληπτικό Περιβάλλον: Διεθνής, φιλική και πολυπολιτισμική ομάδα.

 

Οι Άνθρωποι που Αναζητούμε

Δίνουν το παράδειγμα και αναζητούν συνεχώς βελτιώσεις και καινοτόμες λύσεις.
Υποστηρίζουν τους συναδέλφους και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες.
Επικεντρώνονται στον πελάτη και προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση.
✔ Έχουν το θάρρος να επαναπροσδιορίσουν υπάρχουσες λύσεις και να σκέφτονται δημιουργικά.
✔ Διαθέτουν πάθος για τη ζωή στο σπίτι και το λιανεμπόριο.

 

Ας Κάνουμε Μαζί τη Διαφορά!

Γίνε μέλος της οικογένειας ΙΚΕΑ! Στείλε το βιογραφικό σου σήμε